S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

ČASTÉ DOTAZY
Časté dotazy

Kde je naše objednávka?

V případě, že byla vaše objednávka zaplacena, zboží Vám bude dodáno v rozmezí 1-3 pracovní dnů.

 

Zaplatil jsem 2x, co s tím?

Pokud jste omylem provedli platbu 2x, platbu zrušte či kontaktujte prosím naše obchodní oddělení.

 

Nepovedla se mi platba přes PayPal, evidujete mou objednávku?

Objednávku evidujeme, ale nezaplacené objednávky následně automaticky stornujeme. Doporučujeme tedy objednávku provést znovu, včetně její úhrady.

 

Chci změnit dodací adresu, jak?

Nejjednodušší variantou je kontaktovat naši zákaznickou podporu.

 

Lze dodávat i mimo ČR?

Zboží dodáváme pouze v rámci ČR.

 

Mohu platit i jiným způsobem než PayPalem?

K dispozici jsou v tuto chvíli platební metody BANKOVNÍM PŘEVODEM a PAYPAL.

 

Nikdo nereaguje na můj email ani na telefon?

Omlouváme se všem, kterým do této chvíle nebyl zodpovězen jejich dotaz, evidovali jsme desetitisíce dotazů a bohužel ne všechny jsme byli schopni vyřešit. Pokud je Váš dotaz nadále aktuální, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu.

 

Nemám číslo objednávky v mailu, kde ho najdu?

Číslo objednávky by Vám mělo být doručeno v potvrzovacím e-mailu. Pokud jste potvrzovací e-mail neobdrželi a provedli platbu, kontaktujte naši zákaznickou podporu. Pokud jste platbu ještě neprovedli, můžete objednávku opakovat.

 

Zaplatil jsem převodním příkazem, ale neuvedl VS, co s tím?

Doporučujeme kontaktovat naší zákaznickou podporu, jelikož při neuvedení VS nejsme schopni napárovat Vaši platbu s objednávkou a zboží by nebylo expedováno.

 

Kdy mohu objednávku očekávat?

V tuto chvíli je standardní doba dodání 1-3 pracovní dny.

 

Jakým dopravcem zboží odesíláte?

Zboží odesíláme společností DPD.

 

Jaká je spotřební doba zboží?

Doporučená spotřební doba zboží je 24 měsíců.

 

Jak správně vkládat filtr?

Návod naleznete na detailu produktu nebo na stránkách Studentské iniciativy Roušky s TULkou - konkrétně zde.

 

Je možné filtr skládat či zmenšit tak, aby padl do roušek pro děti?

Filtr je možné překládat tak, aby se vešel do roušky "na míru". Buď tedy v půlce, anebo po okrajích. Ale to může znepříjemnit dýchání. Upravovat velikost filtru můžete ale i nůžkami.

Ovšem je třeba dodat, že naše velikost filtru byla speciálně navržena Textilní fakultou TUL, a sice za tím úmyslem, aby u dospělých poskytovala co nejvyšší možnou ochranu - aby dokázala obalit většinu tváře, nejlépe od očí až k prostředku krku.

Myslete na to, až budete roušky dle potřeby upravovat. Pokud ho budete upravovat pro dítě, doporučujeme ho přestřihnout na půl.

 

Jak dlouho filtr vydrží?

Filtr je převážně na jedno použití. Jeho účinnost klesá s dobou nošení. Můžete tedy jeden filtr nosit celý den, ale onu maximální ochranu poskytuje v prvních 4-6 hodinách od nasazení. Záleží totiž na "míře opotřebovávání" - jak člověk dýchá, zdali v ní sportuje a další faktory. Pokud filtr použijete na krátkou procházku či si jen odskočíte na menší nákup (1-2 hodiny), lze ho následně použít znovu. Za každých okolností je ale potřeba dodržovat určitá doporučení.

 

Lze dodat vzorky?

Bohužel, to není možné. Děkujeme za pochopení.

KONTAKTY

ADLER Czech, a.s.
IČO: 25409727
DIČ: CZ25409

Adresa: Oblouková 391
403 40 Ústí nad Labem

Telefon: +420 475 665 520
PO-PÁ - 8:00 - 16:30

NDlhNTgz